Thursday, February 26, 2009

..the end..

what im doing dis entire week:
Finish my asgmt! Byk o0o..
Have ben scold by umi bcoz my mid sem..huhu
Bdn panas je,nak dmam x jadi,ceh..
My brain got a litle bit ting tong dis lately..headache..blur2..semua ada..hehe
Got 2 noe that 1 of my fren wil doing smtg in her life..huhu future life tau!
My ank buah getg bigger! Makin tembm! Huhu blh jd geng..kui kui
Hah mak ank buah selg some kind of product 2 al my click,ceh price baik je..(aku tau la aku gemuk,jgn la mention benda 2 blh reduce my weight!)
Being too aceptble persn in everytg that hv ben happen..
Ive thnk al over again on what is going 2 b happen dis entire month,nt so smooth..

What im gonna do next week?
Emm acmplshd al my asgmt,due date da dkt..huhu
I wil not open my blog n anytg else until my brain got ok n my life got ok..
Hopefuly everytg cn b fix,my headache wil gone away..
Next wek i wil go bax 2 anthr kg,nt jhr lor..huhu
I want 2 rest,im jus 2 tired..
Got 2 go,org sblh ni bising je im updatg my blog.. :p

No comments:

Post a Comment

Thanks! :)