Sunday, October 11, 2009

Tersangat Terasa

manusia pun manusia jugak..pelik la, selalu sgt jumpa org2 yg tak reti berbudi dan bbahasa seadanya..sgt sedih, tapi knapa tak de sape pun yang faham..hidup saya bukan lah sebesar mane, dan saya tak rasa hilang sekiranya org2 itu semakin tidak cuba memahami dan menyayangi saya kerana saya sudah biasa hidup seorg, dari kecil sampai besar saya seorang diri buat semuanya, fikir semuanya dan jadi apa yang saya mahu. kadang2 saya nak tanya org2 yang saya kenal sama ada saya pernah buat awak semua menangis n sedih kerana saya..(ada la jugak pasal spesifik casess..) tapi dis lately all the people around me make me cry each day n nobody try to cmft me..if u noe how my life is..tapi takpe, saya suka dgn hidup saya yang tak ramai org. mungkin saya tak reti nak bersosial sbb saya selalu n suka hidup saya yang seorng diri tapi yang saya tau selagi saya mampu untuk berbuat semuanya sendr, saya akan buatnya sendr..

saya tak suka hidup dalam masalah sebb ianya terlalu susah nak difahami, oleh itu saya cuba mengurangkan @ tidak memberi masalah pada org lain.boleh tak saya nak hidup yang sgt senang tanpa semuanya???? jap. saya fikir dulu ape yg saya nak buang........
I JuSt WaNt A HaPpY LiFe =(

No comments:

Post a Comment

Thanks! :)