Saturday, October 31, 2009

Saya nak tulis semuanya!

1. tgh tgu bus kkkl nak balik kl jap..hehe rindu plak kat my honey, br seminggu jer pun tak jumpa...huhuhuhu smtra tgu, lepak kat cc tgk pkembgn sesuatu yg interesting.....
2. masih mencari kerja..dan saya da tau nape intvw utk mara tak lepas, sbb tak betulkan resume! attend utk tutor, resume utk post hr!! poyo aku nie! ape pun, tq kat kak ein yg hantar dan my honey krn make me calm down..heh
3. utk kwn2 sg yg sengal n annoying! biar la, suka teringat mak my honey ckp, org bodoh kalau kita layan kita pun bodoh sam..so tak payah lyn..saya tak pernah dan takkan rugi ape2...so cakap la ape pun..cuma nampak bodoh sendr bila duk mgembar gemburkan sesuatu yg sepatutnya private..so i dun want look so stupid like that..
4. sekarang sudak masuk bulan yg ke 9, so saya ada lagi 3 bulan lagi utk lihat progress hidup saya..dan saya menanti saat itu semestinya..kerana sehingga ke hari ini masaih ada lagi insan yang nak menyelitkan dirinya dalam hidup saya..emm nak tau ape saya buat hari2 agaknya..so ada sape2 yg nak menangkan sape2??? ada saya kisah??
5. tinggal wani, ninie dgn farah je yg tak bis2 praktikal lagi..takpe2, chayok2!
6. rindu nak jumpe kawan2..semuanya!
7. saya da jarang update ape2 pun sekarang..bz ulang alik kl jb jer...lagpun takde nafsu, nak cr keje jer ada la...kesian semuanya yg tercatat nama saya... :(
8. saya tak berapa suka keadaan saya sekarang..ntah..mcm ada yg tak perfect je..(wlpun sy tau nothg perfect!)
9. saya tak suka apabila hidup saya kembali menjadi trauma..(takut lagi kena maki free jer...huhuhuhu)
10. saya akan rindu kucing saya yg putih dan comot kat uma...sebb saya selalu tido dgn die bila saya balik uma...
11. saya tak suka bila org cakap bolak balik dgn saya..so cepat2 kwn2 doakan saya cepat dapat keje yg best dgn gaji yg best dan envrmt yg best! amin....
12. genap seminggu da my honey keje..so chayok2 sayang! keje elok2 yer ( wlpun akan bz buat payrol utk minggu2 terakhir setiap bulan shj..hehe) tapi nape saya bau macd dgn cawan coca cola eh...la~la~la~
13. da..tak larat da nak taip..wlpun byk yg bersarang dalam otak tapi tak larat da nak luahkannya...so gtg..nak g naik bus da pun....

I JuSt WaNt A HaPpY LiFe =(

No comments:

Post a Comment

Thanks! :)