Thursday, September 30, 2010

Satu perkataan pun da cukup!

Penat! tu jer perkataan yang blh dicakap sejak bbrapa tahun yg dulu..tapi pent jenis ni tak pernah kurang a.k.a hilang..aku ni jenis sensitif ke pun?? seingat aku, aku selalu jd angin tak bertiup bila aku da penat berbuat dgn org, tu je la pun, ada je yg nyalakan api kan..ish ish ish..penat la der..tak larat da..memang ptt tak pyh fikir da benda2 nonsense nih tapi bila kdg2 terkeluar @ terdegr @ terkata @ org compare @ org kaitkan, die menjadi sesuatu yg annoying..dan percayalah semua perasaan saya telah takde, hilang dan menjadi kosong! NOTHING LEFT BEHIND! TQ!Pada kawan yg get married, NORHIDAYA KOSRAN, congrate n sorry tak dpt attend ur wedding..anyway, wish u all the best dear!

Pada kawan yg dpt new born baby, congrate NURUL ASHIKIN ROSLAN atas kelahiran NORFARIS AKIM..wish u all the great behind all your life!

Pada kawan yang bertunang, congrate to MOHD TAUFIK & ECAH, wish u a happy journey for both of you!


I JuSt WaNt A HaPpY LiFe =(

1 comment:

Thanks! :)