Friday, July 16, 2010

Celaru + Merapu

apela perasaan hr nih...tak tau fikir ape, tak tau nak buat ape, tak tau nak decide mcm mane..haish benci perasaan nih..sgt2 tak suka...

1. sgt comftble dgn compny sekrg sebb da dpt tune yg betul..
2. then ada offer yg lagi baik..alhamdulillah..
3. da tak tau nak pilih mcm mane...
4. home6 pulak tapi ekonomi tak berapa baik nih....huhuhuhu
5. da lama menahan nafsu shopping...
6. kadang2 saya tersenyum sendr bila tgk 3 insan yg saya syg sbnarnya tapi insan2 ini tak pernah tau. cuma lihat perkembangan dari jauh..semoga tuhan bagi yang terbaik utk mereka ini..amin..
7. saya penat dgn hp saya sekarang..bila nak dpt tukar hp baru nih....(sebb takde lampu, susah mlm2 nak bc msg!)
8. saya nak satu hari yang saya blh jalan2, jerit2 lepas tensen tapi tak tau dimana dan bila blh dapat suasana mcm tu..
9. saya semakin suka dengar Red Fm sebab lagu semua oldies2..nice!
10. saya tak buat letter ape2 pun lagi..saya tak sampai hati.. :(
11. saya nak rehat..bila la agaknya dapat ekh..
12. haish sy rasa sy merapu nih di ptg2 jumaat..
13. tetiba teringat pulak, ''mane kamu2 nih, mcm rindu nak gado dgn kamu2, tapi sy tau awak ada cuma belum kantoi dgn sy..huhuhuhu''
14. lapar, nak mkn yg best2 boley??
15. penat la, makin lama makin ntah ape2 merapunya pun..huhuhuhuhu



I JuSt WaNt A HaPpY LiFe =(

1 comment:

Thanks! :)