Friday, August 21, 2009

KG + Ramadhan

Yes!! ptg nie nak balik uma jhr, nak sambut puasa kat uma..memang nampak mcm keanak-anakkan tapi tu la hakikatnya, tak blh renggang dgn umi, maklumla, adik beradik cuma 2 org jer..ekekeke..org sgt suka bulan puasa, tentulah ada 1 rasa yang takda pada bulan lain..entah, tak terungkap dgn perkataan tapi lahiriahnya, bulan yg sgt2 bermakna..bermakna untuk mengenang apa yg telah dibuat dan berharap untuk masa depan yang telah dirancang cuma belum terpatri pada dasarnya..sehingga ke hari ini, merupakan saat yang telalu panjang untuk memikirkan sesuatu..emmm..takpe la, chayok2..

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN untuk umi, abah, along, atok + family, my honey, my lovely fren n etc..(dan juga utk anybody yg bukak blog nie..)semoga kali ini ada ruang untuk kita dan kita mampu menginsafi diri hendaknya..

PUDS: semoga dpt puasa penuh..ekekeke.., dapat lembut hati nak maafkan org lain(hahahahaha), be a big gurl, b gud, remember bout the thing that i promised to myself, b happy as i can..

PUOL : Tq pada insan2 yg selalu bg support bila org ada problem.. =) tak mampu nak bls tapi tentunya ada kesempatan untuk timbalkan semula..hidup biasanya begitu...
Happy Bufday ( coming soon..) utk Pn Beth & her litle daughter...May God bless both of u, always...
I JuSt WaNt A HaPpY LiFe =(

No comments:

Post a Comment

Thanks! :)